INDIJAS āfterefekti

05:21 Virsnite 0 Comments

Pirmdiena, 14.marts


bilde no http://www.dziedava.lv/

Esmu mājās jau 2 nedēļas, tas ir official. Atgriešanās ir bijusi daudz vieglāka nekā es atļāvos ticēt, varbūt tāpēc, ka Indija man aiztaupīja kultūršoka piedzīvojumu un mājas man izrādās nozīmīgākas nekā man jebkad ir šķitis. Lai gan vienmēr par savām mājām esmu saukusi cilvēkus, nevis dzīvokli Nr.12A adresē VisskaistākāielaRīgā 34A, labprāt drebinādamās izsoļoju cauri savam Klusajam centram, brokastīm nopirku kausēto Dzintariņu piemājas veikalā, kur vairs nedzīvoju un parunājos ar paziņām, kuri man pavēstīja par lielo bezcerību, kas valda visapkārt. Un tomēr viņa mani neskar, varbūt tā ir enerģija, kas brīvi cirkulē manos šūnu miljonos un prātu nepiesārņo ar pieņēmumiem vai bailēm, kas virmo gaisā. Tomēr saprotu, ka šī krātuve mūžam nebūs pilna, ja atkal sevi dedzināšu vai visu uzkrāto spēku izšaušu gaisā kā raķetes vecgada vakarā. Tāpēc neiesaistos bezjēdzīgās sarunās, neklausos citu čīkstēšanā un nečīkstu pati, kaut galva kā spainis, kas pilns ar visu pavasara labumu. Ignorēju tos, kas mani sauc par šausmīgu sievieti, jo esmu atļāvusies svētajā Indijas mucā piebērt nedaudz patiesības seruma. Manas patiesības, jo uz mūžīgiem laikiem der ielāgot, ka dzīvojam pasaulē, kurā nav labā un sliktā, neviens notikums savā būtībā sevī neiemieso šķīsto oreolu ap sevi vai elles ugunis, viss ir mūsu nostājā un attieksmē, kas piešķir lietām, cilvēkiem un vietām īpašības kā zīmi, kas turpmāk jānes. Nosodīt un gānīties – tas mūsu katra paša ziņā, jo mēs esam tie, kas sev iecērt visdziļāko brūci ar pašpasludinātam „ļaundarim” mesto akmeni. Manī ir pāris nopietnas brūces, kuras noteikti sadzīs, ja neizlikšos tās neredzam. Iesaku arī jums reizi pa reizei nolaizīt savas, lai rētas ātrāk izzustu. Droši varat braukt uz Indiju, ja šķiet, ka tas palīdzēs, jo šis ceļojums mani piespieda ieskatīties sevī un beidzot sākt sarunu, kuru biju atlikusi līdz labāku laiku atnākšanai. Labākais laiks ir TAGAD un cik labi, ka tagad būs vienmēr. Indija patiesi ir INCREDIBLE, tā vienmēr paliks līdz galam neizzināta un tāpēc vilinās visus, kam patīk okšķerēt un rakt.
Un ja par ceļošanu, tad šorīt uzietā atziņa www.twitter.com par to, ka ceļojumi ir kā grāmata, kuru lasām, bet ja to nedarām, tad katru dienu nākas lasīt vienu un to pašu lapas pusi, tikai apstiprināja sevis izzināšanas ceļu, metoties karuselī un klejojot cauri citādajam. Gribi vai nē, taču nākas izvērtēt savu starta paketi, kura iedota līdzi, ierodoties šajā pasaulē un laiku pa laikam satikties ar stingro žūriju, kas dzīvo katrā no mums.




P.S. Pēc 94 dienām TUR ir izveidojies lietu saraksts, kuras turpmāk vienmēr būs manā must have sarakstā. Lonely Planet http://shop.lonelyplanet.com jeb „Vientuļā planēta” , lai arī smaga, taču apjomīga un ļoti noderīga, jo īpaši tad, kad esi citā pasaules malā piķa melnā naktī noguris un izmisīgi meklē naktsmājas. Kasparam ir trāpīgs teiciens – uzticies Lonely Planet, nevis taksistiem, es tikai varu pievienoties.




Lafuma backpacks http://www.lafuma.com – uzticamas ceļa biedrenes, kurām nācies būt visdažādākajās noliktavās, vilciena vagonu tumšākajos pakšos, skudru taku ceļā un piebāztām ar it kā svarīgām mantām – izturēja godam un joprojām izskatās kā tikko iegādātas. Paldies Gandrs puišiem, kas sakonsultēja Kasparu un paldies pašam Kasparam, kas nežmiedzās, bet vienkārši ņēma un nopirka.




Crocs gumijčības http://www.crocs.eu – atvainojos visām sievišķīgajām būtnēm, kurām augstpapēžu apavi saauguši ar pēdām (starp citu, ir arī augstpapēžu crocs, ja kas), jo varbūt šīs jancīgā paskata iešļūcenes nepaceļ sievieti Afrodītes augstumos, toties notur kājās stundām ilgi un ik rītu pēc ziepju dušas izskatās svaigas un gatavas valkāšanai.




Visbeidzot kaut kas arī bērniem – http://www.deneze.lv jogu bikses, krekliņi un visādi labumi no trikotāžas, kas izceļojās ar Amēliju, izvārtījās smiltīs un izsēdēja visus krēslus un ielu apmalītes, taču joprojām ir velkamas.

Saka, ka lietām pieķerties nav vērts, taču, ja ir labas lietas, kuras patiesi noder, esmu par pieķeršanos.

P.P.S. Sveiciens vārda dienā, Matilde!

You Might Also Like

0 komentāri: